11 februari 2014

Is Eerst Koken ermee opgehouden??


Wie mij volgt op Facebook,  had me misschien al gemist. Dacht misschien zelfs wel dat ik ermee was opgehouden. Want Facebook heeft een tijdje geleden besloten om mijn berichten nog maar aan 10% van de volgers te laten zien. Ze willen dat ik voor een bericht op Facebook ga betalen. Wanneer mijn berichten aan al mijn volgers worden getoond, moet ik vier euro per keer betalen. En voor iets dat ik ook maar voor mijn plezier doe, is dat gewoon geen optie.

Maar misschien hebben we Facebook helemaal niet nodig. Zelf volg ik blogs via Bloglovin’ (zie ook in de kolom hiernaast), dat mij elke ochtend een samenvatting via een mailtje stuurt. Dat werkt voor mij erg goed en ik kan het aanraden.

Maar je kunt je voor dit blog nu ook inschrijven voor een nieuwsbrief. Wanneer ik iets nieuws post, stuur ik je dan ook een berichtje per mail. Dat gaat automatisch hoor, en ik ben verder echt niet geïnteresseerd in jullie mailadressen. Je vindt het formuliertje hiernaast in de rechterkolom. De rest gaat vanzelf.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tip: installeer Social Fixer, dan bepaalt facebook niet meer wat de zogenaamd belangrijke berichten zouden zijn.

fijne dag,
Lia

Eerst Koken zei

Ah kijk, er wordt al aan de poten van FB gemorreld. Maar ja, dan moet wel iedereen dat doen.