21 november 2012

Kerstpakket win-actie!


Wie wil er nog een extra kerstpakket volgende maand? Ik mag er drie van weggeven!


De pakketten worden aangeboden door Tezet. Tezet is een leverancier van onder andere kerstpakketten, sinterklaaspakketten en paaspakketten. Neem even een kijkje, want ze hebben erg leuke dingen op hun webshop staan.

Ik ben dol op kerstpakketten. De laatste jaren zijn er allerlei goedbedoelde varianten bedacht, maar geef mij maar een ouderwets kerstpakket. Gewoon zo’n doos met lekkere dingen. Ik denk dan altijd even terug aan vroeger toen mijn vader thuis kwam en wij het pakket met lekkernijen mochten uitpakken. Dat was een hoogtepunt in mijn jonge bestaan, hoor. Nou ja, ik vind het nog steeds prachtig. Ik weet nog goed dat er ooit een doos Bugles bijzat toen ik nog vrij klein was (ze zaten toen nog niet in zakjes, maar in een soort grote cornflakesdoos). Bugles bestonden hier toen nog niet en het maakte blijkbaar diepe indruk. Jaren later maakte het pakje ijspoeder met kant en klare soesjes ook indruk, maar dan om een heel andere reden. J Dat moet een vergissing zijn geweest van mijn werkgever. Vooralsnog vinden mijn kinderen die plastic sliertjes bovenop de spullen het interessantste van de doos, maar eens afwachten of ze dit jaar zien dat er nog meer inzit.

Maar goed, een kerstpakket voor mijn trouwe lezers dus. Ik mag drie Fun pakketten (met koekjes, fondant, schuimpjes en pralines) uitdelen, die thuis worden bezorgd door Tezet.
 
Wat moet je doen? ‘Like’ Eerst Koken op Facebook en laat onder dit bericht, of op Facebook, een reactie met naam achter, zodat Kleine Chef en dochters Zus&Zo geblinddoekt drie namen uit de grabbelton kunnen halen.

De actie sluit op 5 december en de dag erna maak ik hier bekend wie mij even moet mailen voor zijn/haar adresgegevens!


10 opmerkingen:

MultiVroon zei

Wat lief van ze! Vind het heel leuk om mee te doen, maar ik "doe geen facebook".

De Bakparade zei

Wat leuk;
Ik heb bij de AH gewerkt en dan kreeg je ook zo'n mega voedings kerstpakket, echt geweldig vond ik dat altijd :)
Dus ik doe graag mee :)

Unknown zei

Kijk dat zijn nou leuke acties! En uh volgens mij had ik je al geliked.... Toch?
Groeten! Marijke

Anoniem zei

Leuke actie. Helaas krijgen wij door de bezuinigingen geen kerstpakket meer.
Ook ik ben gek op kerstpakketten. Vooral het geklaag door collega's over de inhoud vind ik altijd weer genieten. Ik pak het op mijn werk uit, na toestemming van mijn directe collega's, omdat de doos meestal te groot is om mee in de trein te nemen. (En schaamte natuurlijk, de buitenkant van de doos en de tijd van het jaar maken duidelijk waarmee je loopt te sjouwen.) Dus de inhoud gaat in etappes mee naar huis.
Helaas moeten wij de laatste jaren zelf een cadeau uitzoeken via internet. Net als het ouderwetse kerstpakket zijn dit ook spullen die je meestal helemaal niet wilt hebben, maar nu is de verrassing bij het uitpakken ook weg. Dit was voor mij toch altijd het grootste genot. En ook leuk, na jaren een potje paté achterin je keukenkastje terug vinden en kijken of de kat het wil eten (ik hou niet zo van vlees).
Omdat ik ook niet aan facebook doe, kan ik niet meedoen. Net echt erg want ik weet toch al wat er in zit.;)

Martine zei

Ik doe ook mee. Ben ook gek op het uitpakken van kerstpakketten, al is de inhoud meestal niet zo aantrekkelijk. Maar over het algemeen kun je wel weer anderen blij maken met waar je zelf niet zo enthousiast over bent. Dit kerstpakket zou ik meenemen naar mijn werk in een zorginstelling. Extraatje komt daar altijd van pas.

Anoniem zei

super ik volg ook op facebook.

Anoniem zei

Heerlijk pakket en echt een leuke actie zo voor de feestdagen, ik zag het op de facebookpagina, super.

Rianne zei

Ik zou het leuk vinden om het kerstpakket te winnen! Ik like natuurlijk op facebook:)

Mieke zei

Nou ik heb je Facebook geliked hoor! Het zal erom hangen of de Kerstman in deze tijden van recessie mijn werkgever weten te vinden... Gelukkig heb ik een baan en dat telt voor mij veel meer, maar als ik op deze wijze toch een kerstpakket kan winnen zou dat heel leuk zijn! PS heb je ook leuke suggesties voor stamppotten met een 'twist'? Zou leuk zijn deze tijd van het jaar:-) PS ik heb je geliked via de Facebook van mijn vriend Lenny de Klein

Eerst Koken zei

Hoi Mieke, ik ben inderdaad ook veel met stamppotten bezig nu, maar heb nog niets waar ik perse over wil bloggen. Er staat hier wel ergens een recept voor wortelstoemp (receptenindex). Sinds dat recept kook ik de aardappels vaak in kippenbouillon. Boerenkoolstamppot wordt standaard gekookt met een teen knoflook bij de aardappelen, die vervolgens gewoon wordt meegestampt. En vanavond at ik een restje stamppot op z'n Engels: koekjes van vormen, door bloem wentelen en dan bakken. Plakje spek erop, of een stukje (blauwe) kaas. O ja, en wat Amsterdamse (zoetzure) uitjes erbij. Allemaal goed voor een iets smaakvoller stamppotje dan wat we normaliter doen.